lördag, mars 10, 2012

Nej becca, inte träna idag

Igår efter ett grymt gött functional toning-pass somnade jag sittandes i mormors stol.
 Blev väckt till en helt osannolikt god middag med kolja. 3 portioner för min del, det var sjukt. Men åh så värt! Kom hem, somnade till en film. Jag var alltså hyfsat utmattad efter de få timmars sömn konserten skänkte mig, med andra ord. 
Fast det var en fin gåva ändå, tack konserten, du är bäst, puss.

Okejdå, becca ska inte träna idag.
 Försöker klämma fram en vilodag trots springet i benen. Får krysta rätt ordentligt, men det ska gå. 
Jag får ju trots allt lov att underhålla mitt (förmodligen smått sjuka) träningsbehov imorgon. Då spelas första fotbolls(tränings)matchen för i år. Ska bli så himla skoj!!



Idag, laddar jag på med massa energi, (stävan efter måltid var tredje timme håller i, duktig tjej),
läser lite nästan pinsamt pryda anteckningar ur mitt högt älskade olinjerade anteckningsblock,
och inväntar en viss fröken Julia (ja, hon där garage-armgångs-Julia) för myskväll! = mysiiigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar