lördag, mars 03, 2012



Frukoststunden är guld värd. 
Älskad avokado med citronpeppar, keso och räkor på linfrö-knäcke. Underbart.


Läste dessutom ut boken!(WHOA) Jag - som vill vara 20 gånger mer bokmal än jag egentligen är, blev förstås gladast över det faktum att den var utläst.
Framsteg: Har infört läsning på morgonstunden på senaste, för att ge min önskade framtid som bokmal lite mer hopp, och jag gillar det faktiskt!

Boken jag läste handlade om huvudkaraktären i Sex and the City, Carrie Bradshaws liv som ung, innan hon flyttat till New York. Helt klart en ungdomsbok, lättläst och underhållande. Okomplicerad, lätt att ta sig igenom. Tjejig. Precis vad som passade mig i läget. 


Ikväll kommer förhoppningsvis vuxensaftsboken till användning!
För denna fina lördag ska jag ut "på riktigt" för första gången i Halmstad, och väldigt få, men väldigt nära vänner ska komma och skåla lite hos mig innan dess. PEPP! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar