fredag, mars 16, 2012

Galet


Avbokade träningen denna fina fredag och drog till stan med bästa Maria. Efter en mumsig latte träffade vi på helgalna men så underbara Lezan, som fick mig att shoppa allt annat än de basplagg jag tänkt. 

Hon manipulerade på något jäkligt skickligt vis mig till att lova (lovar aldrig i vanliga fall), att jag skulle sluta klä mig i för stora kläder. Med samma sluga metod fick hon mig att shoppa hem ett vitt spetslinne, svarta fjäderörhängen och GRÖNA byxor! Här snackar vi galet.

Fick en chock varje gång jag såg mig i spegeln. Men. Kan nog fasen vänja mig vid det lite mer "vågade" jaget. Drog på mig kläderna direkt när jag kom hem tillsammans med mina svarta klackar, och jag tror banne mig jag gillar det! Herre gud. 
Synd om henne dock, för jag kommer tvinga med mig henne varje gång jag ska shoppa hädan efter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar