fredag, mars 02, 2012

Är det bara jag?


Scenario:
Ni vet när någon vinglar på cykeln framför er i uppförsbacken och inte riktigt har bestämt sig för vilken sida den vill cykla på. Man vill cykla om denna någon (JA, det vill man, bromsa i uppförsbacke är inte okej) som velar någonstans emellan höger och vänster, lite fram och tillbaka, hänger på styret, står, sitter, flåsar.

Väljer man inte ALLTID fel sida då? 
Man har försökt analysera Herr/Fru Någons riktning sedan första anblick och fattar så småningom själv det viktiga beslutet. Vilken sida man har störst chans att lyckas köra om på. 

Vinglar inte ALLTID söta-fina-goa Någon till då,
 en halvmeter framför en, så att man måste göra en sån där sjuk svängning tvärs över och byta sida (och i värsta fall bromsa till, oh noo). Vips, så har man själv förvandlats till en sån. En sån som velar någonstans emellan höger och vänster, lite fram och tillbaka, hänger på styret, står, sitter, flåsar.


Eller. Det kanske bara är jag som upplever den transformeringen, lite då och då.

Linnet jag fick av min bror. Systerns hjälm gör mig lite extra entusiastisk, don't you think?

1 kommentar:

  1. Haha, man väljer alltid fel. Jag misstänker att det inte finns något rätt...

    SV : Hej!

    Mitt sista mål består till största del av protein, eventuellt några bär som smaksättning. Just protein är bra att fylla på med innan natten så att kroppen/musklerna har något att arbeta med under nattfastan. Mina mat och sovtider under en dag ser ungefär ut som så:

    06:00 Frukost
    09:00 Mellanmål
    12:00 Lunch
    15:00 Mellanmål
    18:00 Middag
    21:00 Kvällsmål
    22:00 Sova

    När man ska äta kvällsmålet och vad det ska innehålla beror också på hur du tränar. Tränar du efter middagen och äter kvällsmålet direkt efter träning bör du även få i dig en del kolhydrater tillsammans med proteinet.

    Och Tack! Blir så himla glad (:

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera