fredag, mars 02, 2012

Myndig nog

... att bli tvungen att krångla på banken och såntdär...
(Fast sköönt att ha både inträdet och limousinen till balen betalad och klar!)


Men framför allt: myndig nog köpa min första studentfest-biljett!
Är jag student på riktigt nu?
Med temat att klä sig så fult som möjligt kan det inte bli mycket bättre, är så taggad att jag sticks redan nu!(hööhö kul jag är... det är sent, förlåt)

Ska suga på karamellen, rota bland gamla kläder och smida ihop en riktigt go outfit hade jag tänkt! (Haha ja, jag är mest taggad på utklädnaden).
Sitta och skriva kemi-prov i de smakfulla kläderna dagen efter ger säkert en liten extra boost! Kommer besitta provpepp som onekligen kommer att gå under namnet duga!


Mycket parenteser i inlägget. men. de är så fina. ((((((((((( KRAM )))))))))))


1 kommentar:

  1. Men simpelt tema för dig, bara att gå klädd som vanligt ju :)

    SvaraRadera