fredag, mars 09, 2012

THE DRUMS

Efter en taggande biltur var vi på plats

Julia blev sugen på lite armgång i garaget

Förade lite på EH. Titta så söta töser!

!!!
Bjöd mig på vaniljlatte gjorde dom också!

Sen hängde vi lite på mejeriets golv tills förbandet kom igång

De var rätt goa faktiskt

Taggade tjejisar innan vi trängt in oss nästan längst fram
och i mitten (ja det är där man ska hålla till, såklart!)

O så magiken. Fy fan vad bra!



Sångaren hade den mest underbara dansstilen, som kan skymtas lite i bilden till vänster. Han bokstavligen svängde runt på scen. (Kom på att jag lätt hade dansat precis just så, om jag plötsligt fick mig ett manligt kön och fick känna på att vara naken för första gången.) Lägg märke till att det där var en parentes.



Det var en helt underbar konsert. Allt var så himla nära. Så himla nu. (eller ja det var det då).
Så, lyckades jag med min prioritering att leva?
Svar: Ja. I ett extremt levnadstillstånd till och med.

Jag var i konstant EXTAS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar