måndag, februari 20, 2012

Första riktiga lovdagen

 Min dag i bilder.
Stekte hallonplättar till frukost, på havre, mjölk och ägg (+mixade hallon och salt). Till vispade jag lättkvarg, mjölk, lite mixade blåbär och en liten skvätt vaniljpulver. Blandade i lite keso också hehe (beroernde). Och så hade jag mina älskade favoriter, sharonfrukt till! God , stabil och nyttig start på dagen!


Sen tog jag Håkan (tygkassen bara, tyvärr) fylld med livsviktig kunskap i form av Matte E (eller?), till...
...två danssugna vänner! Kaffe, prat, plugg, och ja dans.

Brukar inte leva upp till de genialiska mästerkocksskillsen jag gärna hade haft... Men idag överraskade jag, helt klart! Paprika fylld med quornfärssås, bulgur, majs, soltorkade tomater & fetaost! 200 grader i 20 min, enkelt och fy bubblans gott faktiskt!


Taggad till tusen (märkbart väl? kom igen, jag försöker) och tog en liten femkilometrare på bandet. Så underbart skönt! I nuläget är jag förstås helt endorfinsknockad. Flyger omkring, sjunger högt.

Behöver nog inte säga mer än: SPORTLOV

O så vill jag minnas igår hehe: hade min första fotbollsträning för i år, var hos Julia, bowlade o vann nääästan över pappa! Hej sportlov, jag gillar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar