onsdag, februari 29, 2012

Birthday girl

Efter första lektionen hade jag tre timmars håla, och möttes upp av två av de allra bästa.

Vi lunchade på Spis&Deli på lilla torg. Aldrig varit där förr, men åh vad jag gillade stället! Rekommenderas varmt!



Här har vi min fina Epiphanes som räddade mig med sin systemkamera! Kika in på hennes söta blogg HÄR!


Mumsade på en helt underbar auberginesallad med getost och annat smarrigt!

Nybakat surdegsbröd till! (eller kan man egentligen kalla surdegsbröd nybakat?heh)


Efter den lite allt för långa fysiklektionen och en liten sväng hemom, hängde jag och några finisar på roberts. Den här sötnosen bjöd mig på chai latte. Filibabbemums!



Denna finurliga och awesome present fick jag av Maria, Linnea och Julia. En konsert med självaste The Drums nästa vecka!!! Inklusive berusande dryck, vilka lurisar! Hihi


Kvällen avslutades med önskad vegetarisk chevrégratäng och marängtårta med familjisen!



O så lite övriga presentbilder! Massa fina blommor av släkten. O söta kuvert.
Ser fram emot att titta igenom cocktailboken jag fick av mormor och Agne mer noggrannt! (Ser mig själv som Carrie i Sex and the City, smuttandes på en martini. Snälla serie, låt mig leva dig!)


Och slutligen: TACK ALLIHOPA FÖR ALLTING!! Ni är underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar