måndag, april 23, 2012

Helgen..

..kom smidigt undan utan ett enda inlägg. Så nu ger jag igen.

I fredags efter en skoldag med pizzakartong runt halsen var jag på chillfest hos min gode vän.
I lördags gymmade jag med broderns goa flickvän, shoppade 2hand med mormor och hade hemmamys.
I söndags var det seriepremiär med fotbollen, och vi kammade hem tre poäng, rakt ner i kistan. Senare fikade jag med två finisar.
Idag är det måndag, och min våga-vägra-plugga-strategi har visat sig funka bra. Så jag fortsätter i samma spår.
Justja, vi hade studenttävling idag. Frågesport. Till och med lillejag fick gå upp på scenen och svara på en fråga, i kategorin fysik. "Finns det något samband mellan elektriska fält och magnetism?" Ja. Så blev två poäng hemkammade i NVEU09:s kista också. Godde. Stark insats klassen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar